Kevéssé ismert, de jelentős kastélybéli évfordulóra emlékezhetünk az idén: napra pontosan augusztus 10-én 30 esztendeje, hogy az akkori kulturális miniszter kiadta a Gödöllői Királyi Kastély Múzeum, mint országos gyűjtőkörű szakgyűjtemény működési engedélyét. A múzeumalapítás kezdeményezése és a szükséges tudományos-szakmai dokumentáció elkészítése, majd a minősítési eljárás menedzselése Varga Kálmán nevéhez fűződik, aki akkor miniszteri biztosként irányította a műemlék-együttes helyreállítását. Az évforduló kapcsán vele beszélgettünk.
Újabb kiemelkedő eredményeket értek el a magyar középiskolás diákok a Nemzetközi Mesterséges Intelligencia Diákolimpián (IOAI 2025), amit idén második alkalommal rendeztek meg Pekingben, augusztus 2–9. között. A versenyről a magyar csapatok két ezüst- és négy bronzéremmel tértek haza – adta hírül a prim.hu.
Augusztus közepétől új Invitel reklámfilmekkel és plakátokkal találkozhatunk országszerte. A Gödöllőn is szolgáltató Invitel most induló márkakommunikációs kampányában a szűkebb környezetünk, településünk, vidékünk számunkra kedves elemeire fókuszál, vagyis azokra a dolgokra, amelyek igazán otthonossá teszik a világunkat. Az új koncepció kitalálásában és a megvalósításában a tenderen kiválasztott Laboratory Group volt az Invitel segítségére – olvasható a társaság által kiadott sajtóközleményben.
Az Invitel 3 évig használta a korábbi, sajátos hangulatú grafikus formát és ez alatt az idő alatt beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Az új vizuális platform bevezetésével az Invitel szellemiségéhez közel álló, pozitív hangulatú világot jelenítenek meg, amely az érzelmekre hat és szerethető, emlékezetes stílusban mutatja be az Invitel régiós jelenlétét.
- Az Invitel az ország számos településén helyi szolgáltatónak számít, akihez az ott élő családok és az ott működő kisvállalatok bármikor bizalommal fordulhatnak. Cégtörténetünkből adódóan, elsősorban a főváros agglomerációs körzetében, illetve hazánk ettől távolabb eső régióiban vagyunk jelen. Az itt található, kis- és nagyvárosokban, falvakban - a helyi közösségek részeként -, a helyben meglévő értékek hangsúlyozásával és a „Mifelénk” gondolat szellemében szeretnénk szolgáltatásainkkal támogatni ügyfeleinket – mondta el Iski István, az Invitel marketingigazgatója.
A stratégia és a reklámanyagok megalkotása az Invitel marketingkommunikációs csapata, és a nemrég, tenderen kiválasztott Laboratory Group első közös munkája. - Az Invitel „Mifelénk” kampányának ötletét az a tapasztalat adta, hogy mindannyiunk mikrokörnyezetében, szűkebb pátriájában számos nagyszerű és fontos dolog történik nap mint nap, amelyekről úgy érezzük, beszélnünk kell. Kommunikációnk ezeket az értékeket hangsúlyozza a környezet közelségének és előnyeinek bemutatásával. A kiragadott helyi pozitívumok sorába illesztjük bele a márkát, valamint az egyes szolgáltatásokat – idézte fel a reklámfilmek forgatásakor Haszon Sándor, a Laboratory Group kreatív-igazgatója, a „Mifelénk” koncepció egyik megalkotója.
Mindkét csapat hosszútávon is sok lehetőséget lát az új kommunikációs irányban, és bíznak benne, hogy a reklámfilmekbe csempészett humor, és barátságos nyelvezet segít abban, hogy a márka közelebb kerüljön az ügyfelek szívéhez.
Nem csak mondjuk, mutatjuk is A Gödöllőn is szolgáltató Invitel új reklámfilmjei és óriásplakátjai hamarosan országszerte láthatók lesznek, addig is ajánljuk, hogy tekintse meg az alábbi image filmet!