Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Keleti-csoport, 18. forduló: Magyar Máltai Szeretetszolgálat SE – MAG-LOG Team CFT Gödöllő 1-4 (0-0)
Tápiószentmártonba szólította a sorsolás a gödöllői futsalosokat az aktuális fordulóban. Oda, ahol a tabellán városunk alakulata mögött álló „szeretetszolgálatosok” érezhetik otthon magukat. A két csapatot a meccs előtt hét pont választotta el a táblázaton, amiből arra lehetett következtetni, hogy az utóbbi hét bajnoki mérkőzését elveszítő MAG-LOG ponttal vagy pontokkal távozik.
Ha nem is könnyen, ez megtörtént. Az első játékrészben mindkét csapat gólmeddőségtől szenvedett, majd a második félidőben a hazaiak jutottak vezetéshez. A gödöllőiek az összecsapás utolsó negyedére hagyták a döntést: a 31. percben Magyar Zsolt egyenlített, a 39. percben Bencsik Roland találatával már városunk formációja vezetett. S hogy huszáros legyen a gödöllői hajrá, arról mindketten egy-egy újabb góllal gondoskodtak a lefújás előtti másodpercekben. A MAG-LOG együttese 87 nap elteltével nyert ismét bajnoki mérkőzést, legutóbb november 21-én, a Rákosmenti TK csapatát verték a mieink.
A gödöllői futsalosok 16 ponttal, 83-107-es gólkülönbséggel a 11. helyen állnak a csoport tabelláján.