Gödöllői szemszögből nézve minden bizonnyal a hónap híre volt, hogy 40 milliárd forintos – részben OTP Banki, részben kormányzati – támogatás szolgálja a Gödöllői Királyi Kastély átfogó felújítását. A nem mindennapi finanszírozási konstrukcióval megvalósuló beruházás-sorozat kapcsán számos dezinformáció (szalonképesebben: tévhit) látott napvilágot, főleg a közösségi oldalakon megjelent hírek kommentjeiben. Azt gondoltuk néhány tény(adat) tisztázásra szorul, ezért dr. Ujváry Tamást, a gödöllői műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatóját kértük meg arra, hogy segítsen eloszlatni az olvasói és kommentelői „félreértéseket”.
Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Keleti-csoport, 7. forduló: Pestszentlőrinci SFA – MAG-LOG Team CFT Gödöllő 8-3 (1-3)
Pontszerzési reményekkel utazott a lőrinci sportcsarnokba Baranyai Pál együttese. Az első félidőben mutatott játék alapján úgy tűnt, a gödöllőiek terve sikerül, hiszen Farkas Péter, Molnár Márton és Blaubacher Pál találataira mindössze egyetlen válasz érkezett a hazaiak részéről. A térfélcserét követően, a 27. perctől azonban egycsapásra megváltozott minden. A vendéglátóknak szinte minden bejött, miközben a lehetőségeikkel rosszul sáfárkodó gödöllőiek játéka gyakorlatilag szétesett. A pestszentlőrinciek 7-0-ra nyerték a második félidőt, így a meccset is.
A gödöllői futsalosok 6 ponttal, 26-40-es gólkülönbséggel a 11. helyen állnak a csoport tabelláján.