Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Keleti-csoport, 6. forduló: MAG-LOG Team CFT Gödöllő – Debreceni EAC 3-5 (0-2)
A tabella harmadik helyén tanyázó, az elmúlt idényekben az élvonalban edződött debreceniek ellen kellett felvennie a harcot Baranyai Pál fiatal csapatának. Az erőpróba nem úgy sikerült, ahogy azt a hazaiak eltervezték. A nagyobb rutinnal rendelkező vizitálók valójában a második félidő első percében döntötték el a három bajnoki pont sorsát, amikor gyors egymásutánban kétszer is betaláltak. Nulla-négynél Bencsik Roland révén szépítettek a gödöllőiek, majd kisvártatva ismét gólt kaptak, így Magyar Zsolt és Farkas Péter találata már csak szépségtapaszt jelentett, a házigazdák fiaskója elkerülhetetlenné vált.
A gödöllői futsalosok 6 ponttal, 23-32-es gólkülönbséggel a 10. helyen állnak a csoport tabelláján.