Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A Fidesz Gödöllői Szervezete június 12-én tartotta polgármester-jelölt ajánló közgyűlését. A közgyűlés közel 80%-os többsége támogatta a csoport elnökségének előterjesztését, miszerint: az őszi önkormányzati választásokon a Fidesz Gödöllői Szervezete ne állítson Fideszes polgármester-jelöltet. A szervezet a gödöllőiek érdekeit és a kormányzattal való együttműködést hatékonyan szolgáló képviselőjelöltek állítására kíván összpontosítani. A végső döntést a Fidesz Országos Választmánya hozza meg az ajánlással kapcsolatban – olvasható a Fidesz Gödöllői Szervezete által hírportálunkhoz eljuttatott hivatalos közleményben.