Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A HavariaPress értesülése szerint több embert szállítottak súlyos mérgezéssel kórházba az utóbbi napokban a gödöllői járás egyik településéről, Vácszentlászlóról. Valamennyien etilén-glikollal megmérgezett bort ittak. A bort egy férfitól vásárolták, illetve kapták. A bort a férfi egy gazdától lopta. Folyamatosan dézsmálta a rendszeresen feltört pincében a hordókat. A borosgazda, megelégelve a sorozatos lopást, fagyálló folyadékkal megmérgezte a borát.
A borból fogyasztók közül hatan kerültek kórházba. Egyikük – a lopott bort áruló tolvaj – olyan súlyos egészségkárosodást szenvedett, hogy az orvosok már nem segíthettek rajta. Több napig küzdöttek az életéért, de hiába, a férfi meghalt. A rendőrség emberölés kísérletével gyanúsítja a meglopott gazdát.
November 5-ére kiderült: a rendőrség tényleg nyomoz, méghozzá emberölés bűntette miatt, és ismeretlen tettes ellen. Azt azonban nem erősítették meg, hogy az áldozat maga a tolvaj lett volna, és azt sem, hogy a borban volt a méreg. November 7-én újabb fordulat következett az ügyben: a 37 éves V. Pált emberölés elkövetése miatt gyanúsítottként hallgatták ki. A vácszentlászlói férfi elismerte tettét. Ellene szabadlábon hagyása mellett folyik tovább az eljárás.