Az Y és Z generáció fogyasztási szokásai és elvárásai számos területen eltérnek az idősebb generációkétól – derült ki egy friss felmérésből. A legszembetűnőbb változást a lakóhely-választás hozta, ami alapvetően formálta ezen generációk igényeit és viselkedését.
Az online kereskedelem dinamikus fejlődése mind a logisztikát, mind a hatósági oldalt próbatétel elé állítja. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) a vámellenőrzésnél különös figyelmet fordít arra, hogy megakadályozza a biztonságot, vagy akár az életet is veszélyeztető termékek forgalomba kerülését – olvasható a NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága által hírportálunkhoz küldött közleményben.
Augusztus utolsó napján átadták a közlekedőknek az M0-ás autóútnak az 51-es főút és M5-ös autópálya közötti újonnan épült 6,3 kilométeres szakaszát. A fejlesztés jól szolgálj az erre rendszeresen vagy alkalmanként járó gödöllőieket is, mivel az autósok mostantól több mint 75 kilométer hosszan folyamatosan és díjmentesen haladhatnak az M1-es autópálya és a 11-es főút közötti körgyűrűn, amit a helybéliek a város nyugati határában található M31-es autóúton percek alatt elérhetnek.
Az M0-ás autóút M5-ös autópálya és 51-es főút között új nyomvonalon megépült, kétszer három forgalmi- és egy-egy leálló sávos szakasza az útgyűrű keleti és déli szektorát kapcsolja össze. A modern technológiával létesült új szakasz révén nem csak folyamatossá, de biztonságosabbá és gyorsabbá is vált a közlekedés. Az M0 déli szektorának betonburkolata Magyarországon korábban még nem alkalmazott technológiával készült, ami nagyobb teherbírása miatt a legalkalmasabb a jelentős kamionforgalom viselésére, és felületképzése révén zajhatás szempontjából is rendkívül kedvező.
A nettó 9,7 milliárd forintból elkészült beruházás kivitelezője az EMWL Autópálya Konzorcium volt, a projekt az Új Széchenyi Terv forrásaiból, az Európai Unió támogatásával valósult meg. Fotó: pestmegye.hu