Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Hat számban hirdettek győztest az Ikarus BSE fővárosi atlétikai központjában a hónap utolsó hétvégéjén zajló 118. atlétikai országos bajnokság július 26-i nyitónapján. A Gödöllői EAC versenyzői valósággal taroltak, hiszen a rivalizálások fele után az ő nyakukba került az aranyérem.
Száz méteres síkfutásban Kaptur Éva 11,47 másodperces idővel védte meg bajnoki címét. Edzője Karlik Pál. 4 x 100 méteres váltóban mind a nőknél, mind a férfiaknál gödöllői siker született. A Karlik Ádám, Móré Győző, Pozsgai Dániel, Karlik Dániel alkotta férfi staféta 41,06 másodperc alatt teljesítette a távot, a Répási Petra, Kaptur Éva, Budai Alexandra, Kálmán Csenge alkotta kvartett pedig 47,26 másodpercese időeredménnyel ért elsőként célba. A váltók szakmai felkészítésével kapcsolatos teendőket Karlik Pál és Benkő Ákos végezték.
Háromezer méteres akadályfutásban a Gödöllői EAC színeiben rajthoz állt Nagy Imola ezüst-, míg Moldován Horváth Katinka bronzérmet szerzett.