Vissza normál nézetbe Nyomtatás

Gödöllői gyermekétkeztetés: hogyan kezelhető a menza-panasz?

2023-04-19 10:23:02

Április elő napjaiban az alábbi email-üzenetet kaptuk hírportálunk egyik olvasójától:

Tisztelt Szerkesztőség!
A gödöllői, palotakerti óvodában, ahová kislányom jár, komoly gondok vannak az étkeztetéssel. Általában alacsony minőségű a gyerekeknek kínált étel és a higiéniai körülmények sem megfelelőek, szerintük. Ezeket a problémákat már többször is szóvá tettük a vezetőnek, de nem igen történt még előrelépés. Kérem, amennyiben lehetőségük van, akár a nyilvánosság bevonásával, segítsenek a problémára megnyugtató megoldást találni az illetékeseknél.

Az olvasói felvetést április 5-én eljuttattuk részben Varga Lillához, a Palotakert Tagóvoda vezetőjéhez, részben pedig Hatolkai Mátéhoz, a Kalória Nonprofit Közhasznú Kft. ügyvezető igazgatójához.

Megkeresésünkre Varga Lilla április 17-én az alábbiakat válaszolta:
- Sajnos a levél írója számomra ismeretlen, így nem áll módomban rákérdezni a konkrét problémára. Ebben a nevelési évben sem hozzám, sem kollégáimhoz nem érkezett panasz a Kalória Gödöllői Nonprofit Kft. szolgáltatásával kapcsolatban, így visszautasítom azt az állítást, miszerint megkeresésem után sem történt változás az intézményen belül. Minden esetben, amennyiben felém szülői észrevétel érkezik, rövid időn belül lehetőséget biztosítok a szülőknek egy személyes találkozóra, legrosszabb esetben telefonos egyeztetésre. Őszintén sajnálom, hogy a szóban forgó szülő – aki mindennap ránk bízza gyermekét – nem tartott bennünket arra érdemesnek, hogy felvállalja a véleményét előttünk és ezáltal esetleg közösen keressünk megoldást a problémájára. Mindenkit biztosíthatok, hogy akár én, akár a kollégáim minden felmerülő nehézséget igyekszünk körültekintően kezelni és megnyugtatóan lezárni.

Hatolkai Máté április 18-án így reagált a hozzánk érkezett szülői aggodalomra:
- Először is szeretném megköszönni, hogy az olvasói levél tartalmával kapcsolatban megkerestek. Mindenképpen fontosnak tartom elmondani, hogy a közétkeztetési ágazat évről évre egyre szigorúbb ellenőrzéseknek van alávetve a hatóságok részéről, amit személy szerint is őszintén támogatok. A Kalória Gödöllői Nonprofit Közhasznú Kft-nél is folyamatosan történnek időszakos hatósági vizsgálatok, amik során ellenőrzik, minősítik a konyhák működését, állapotát, a higiéniai szabályok betartását, az étlapokat, a felhasznált alapanyagokat. Az elkészült ételekből mintát visznek, és azt érzékszervi, valamint laboratóriumi vizsgálatoknak vetik alá. Mind a társaság konyhái, mind pedig az elkészült ételek kiemelkedően szerepelnek ezeken a vizsgálatokon. Különös figyelmet fordítunk arra, hogy jó minőségű, megfelelő mennyiségű, ízletes, házias ételeket tegyünk az általunk ellátott gyermekek asztalára. Jól főzni természetesen csak kiváló alapanyagokból lehet, így kiemelten ügyelünk az általunk felhasznált élelmiszerek minőségére.
A levélben szereplő panasszal mindeddig sem élelmezésvezető kollégám, sem pedig jómagam nem találkoztunk. A társasághoz beérkező esetleges jelzéseket minden esetben személyesen vizsgálom ki, további tájékozódás érdekében rendszerint minden panaszost fel is szoktam telefonon, vagy levélben keresni, hogy a jelzett problémára együtt találhassuk meg a lehető legjobb megoldást. Óvodai étkezésre vonatkozó panasz az elmúlt időszakban nem érkezett.
Végezetül szeretném kiemelni, hogy az összes általunk ellátott gödöllői intézmény vezetőivel kiváló kapcsolatban vagyunk. Minden jelzésre, minden felvetett problémára igyekszünk a lehetőségeinkhez mérten rövidtávon megoldást találni. Nemrégiben tartottunk megbeszélést az óvodák szülői munkaközösségeivel, az elmúlt hetekben pedig az iskolák szülői munkaközösségeivel kezdtük meg a közös munkát, mely során minden iskolában, minden nap megkóstolják az ételt a szülők is, figyelemmel kísérik az ebédeltetést és az így szerzett tapasztalatokkal igyekszünk a gödöllői közétkeztetési szolgáltatást fejleszteni a jövőben.
Ahogyan az elmúlt években is, kérdés, vagy észrevétel esetén engem továbbra is mindenki megtalál, és biztatom a levélírót is, hogy forduljon hozzám bizalommal. A Kalóriánál 30 éve adott a szülőknek a kóstolás lehetősége, én személy szerint szeretném, ha ezzel minél többen élnének, s ételeink minőségét első kézből tapasztalnák meg.


Online kaszinók
Magyarország
magyar online casino

Kamerák előtt Gödöllő és a környező települések sportolói

 

Kapcsolat | ImpresszumAdatvédelem | Médiaajánlat

© Gödöllői Hírek Online